De ETS-cursus kost €270 per jaar en mag eventueel in termijnen worden betaald (€130 ten laatste in augustus; en 4 x €35 per maand vanaf september t.e.m. december).  Je kan online betalen of rechtstreeks op het bankrekeningnummer van Indekerk vzw: BE22 0017 6887 7347 met vermelding ‘ETS + naam’.

Naast de lessen worden er twee gescande lesboeken gegeven (deze boeken worden immers niet meer gedrukt):

• Arnold, B.T. en B.E. Beyer. In ontmoeting met het Oude Testament. Heerenveen: Groen, 2008.
  • Elwell, W.A. en R.W. Yarbrough. In ontmoeting met het Nieuwe Testament. Heerenveen: Groen, 2000.

Omdat we beseffen dat de kosten voor sommige deelnemers een flinke som zijn, bieden we korting aan in de volgende situaties:

• Twee deelnemers uit hetzelfde gezin wonende op hetzelfde adres, betalen voor het eerste jaar €390 en voor de volgende jaren €370.
  • Deelnemers die minstens één jaar ETS gevolgd hebben krijgen korting en betalen €260.
  • Studenten, gepensioneerden en mensen met een vervangingsinkomen kunnen in aanmerking komen voor korting. Neem hiervoor contact met ons op.

Korting