Een geopend boek

Voor velen is de Bijbel een gesloten boek. De Evangelische Toerusting School Vlaanderen (ETS) als onderdeel van Indekerk wil daarin verandering brengen en het boek openen. Ze biedt de mogelijkheid een overzicht te krijgen van de hele Bijbel. We nemen je mee op reis in de boeiende wereld van het Oude en Nieuwe Testament. Centrale Bijbelse thema’s passeren de revue en stimuleren ons in de hedendaagse beleving van ons geloof. Je krijgt 5 uren per maand les en dit gedurende 9 maanden per jaar.

ETS kan je volgen op 3 manieren:

– live op enkele plaatsen in Vlaanderen (5 lesuren)
– via Zoom
– je kan ook video’s ontvangen met alle lessen: je vragen kan je steeds stellen aan een ETS-docent

Voor alle info en data: zie ETS Locaties

Het programma is toegankelijk voor een breed publiek van jong tot oud. Na vier jaar heb je alle Bijbelboeken doorworsteld en menig systematisch Bijbelonderwerp nader bestudeerd. Doorheen de lessen komen automatisch ook andere belangrijke onderwerpen aan bod zoals hermeneutiek, bijbelstudiemethodiek, praktische theologie en kerkgeschiedenis.

Elk van die vier jaren heeft een ander accent. Je kunt op elk moment instromen en ontvangt dan na vier jaar een getuigschrift.

Ben je ouder dan vijftien jaar en zou je graag meer informatie willen hebben over de opleiding?  Neem dan contact op via het contactformulier

Geïnteresseerd, maar nog niet zeker? Bekijk dan eens de proeflessen om een idee te hebben van hoe de cursus in elkaar zit. In mei en in september kan je ook een gratis proefles volgen.

Heb je nog vragen? Neem dan contact op via het contactformulier of  telefonisch
via 0496-171898.

Veel studeerplezier met ETS!