Timotheüsdagen 2014

Inspirerende sessies, diepgravende vorming en fijne ontmoetingen met collega’s uit andere kerken, kampen, gezinnen en organisaties. Dat zijn de speerpunten van de Timotheüsdagen. Een plaats voor iedereen die betrokken is bij het werken met kinderen of die simpelweg geniet van het bezig zijn met deze jongste generatie. Het thema van deze editie luidt “Waarheid, durven, doen!”.

De kinderjaren, één groot avontuur! Als kinderwerkers worden we uitgedaagd om mee in deze reis te stappen. Een tocht op zoek naar God en Zijn avontuur met de kinderen.  Gods impact in hun zoektocht, daar willen we voor gaan! Jonge levens toerusten met eeuwigheidswaarde. De tocht gaat door bergen en dalen, door kampen en zondagsdiensten, door schooluren en gezinsmomenten. In “Waarheid, durven, doen!” willen we stilstaan bij deze reis. Het is geen spel, wel een prachtige uitdaging!

Hoe zorgen we ervoor dat de ‘rugzak’ van de kinderen voldoende tools bevat om uiteindelijk zelf het avontuur met Hem aan te gaan? Hoe maken we hen klaar om de waarheid te durven doen?

Link Info: http://ejv.be/timodagen