SportQuest 2014

logo SQSportQuest heeft een diep verlangen om niet-kerkelijke jongeren te bereiken met het evangelie door middel van sport. Al meer dan 14 jaar spannen ze zich daarvoor in. De opvolging van jongeren waar ze mee in contact komen, is zeer belangrijk. Daarom werkt SportQuest samen met plaatselijke gemeenten. Heeft ook u een verlangen om jongeren in uw buurt te bereiken met het evangelie?

SportQuest is alweer druk bezig met het voorbereiden van zomeracties. Verschillende teams van christelijke atleten dienen één week een gemeente door sporttrainingen te geven aan niet-kerkelijke jongeren. SportQuest is op zoek naar gemeenten die open staan om samen een evangelisatie-actie op te zetten. In de zomer van 2014 gaan de acties door van 20 juli t.e.m. 25 juli of van 27 juli t.e.m. 01 augustus.

Wat bieden zij aan?

• Een evangelisatieactie onder jongeren door middel van sport.
  • Concrete hulp bij het organiseren van de actie.
  • Een team van jonge sporters in de volgende sporten; basketbal, volleybal, voetbal, dans.

Wat wordt er van u verwacht:

• Voorzien in slaapplaatsen
  • Voorzien in eten voor het team voor 6 dagen
  • Een sporthal waar, in de namiddag, gesport kan worden.
  • Reclame maken onder jongeren om aan de sportinitiatie deel te nemen.

Op 15 februari is er een visiedag in de evangelische kerk Aalst/Denderleeuw, tussen 11:30 en 15:00. Dan kan u vrijblijvend kennis maken met SportQuest.

Indien u interesse hebt om een SportQuest-actie in uw gemeente te organiseren, neem dan zeker contact op met kurt.maeyens@telenet.be.