ETF Open University – Summer Colloquium

ETF_SC_SocialMediaSummerC2015ETF Open University Summer Colloquium: 17 – 22 augustus 2015

Meld je nu aan voor het jaarlijkse ETF Open University Summer Colloquium. Je kunt kiezen tussen twee inspirerende academische cursussen met een thema op het snijvlak van theologie, kerk en maatschappij:

• A Theology of 1 Corinthians, door Dr. H.H. Drake Williams III
  • Dietrich Bonhoeffer’s Christian Humanism, door Prof. Dr. Jens Zimmermann

Je mag je verwachten aan een internationale Engelstalige studieweek met lezingen, workshops en tijd voor ontmoeting en reflectie.

Doelgroep
Het Summer Colloquium vormt een verplicht onderdeel van ETF Open University, de deeltijdvariant van de residentiële opleidingen. Daarnaast zijn ook geïnteresseerden van buiten dit programma, bijvoorbeeld predikanten of andere studenten en hoger opgeleiden hartelijk welkom!

Datum: 17-22 augustus 2015
Locatie: ETF in Leuven, België
Taal: Engels
Prijs: bekijk onze brochure voor de verschillende opties.

Schrijf je in!
Het aantal plaatsen is beperkt. Je kunt je inschrijven tot 1 juni 2015 op www.etf.edu/sumcol15.