IN UW KERKTOUR

Indekerk vestigt graag de aandacht op een tour van de Vlaamse aanbiddingsband, inU. Hun project heet ‘in uw kerktour’

Ik laat hen zelf even aan het woord:

“We (Andy en Bram) kwamen een 4-tal jaren geleden voor het eerst samen om te praten over onze visie. Er leefde een verlangen om eigen liederen te schrijven, in het Nederlands voor de Vlaamse kerken. Deze weg gaan we al even niet meer alleen. Verschillende muzikanten sloten zich aan om mee te bouwen aan deze visie, en zo heeft de band “inU” zich gevormd.

Zoals Psalm 33:3 zegt “Zing voor Hem een nieuw lied” geloven we dat er een enorme kracht zit in het aanbidden van God met nieuwe liederen. Liederen die geschreven zijn in onze Nederlandse taal en vanuit de Vlaamse context waarin we leven. Onze hoop is dat deze liederen een frisse wind mogen laten waaien in de Vlaamse kerken. In het licht daarvan hebben we onlangs onze eerste CD/EP “Hier en nu” uitgebracht die ondertussen al menig huiskamer niet onberoerd laat. Samen met het uitbrengen van deze CD willen we graag de rest van het jaar 2013 met onze muziek kerken bezoeken in heel Vlaanderen.

Het concept is simpel. Als inU willen we graag een zondagse dienst voor jullie kerk komen verzorgen. We luisteren deze dienst op met gekende liederen, afgewisseld met onze eigen liederen. Andy Gielen zal een preek voorzien die aansluit op het thema van aanbidding en het vinden van Gods leiding in je leven. Samen met u die ons uitnodigt, willen we zoeken naar een fijne manier om deze dienst in te vullen.

Misschien tot binnenkort in Uw kerk.”

Voor meer info:  http://www.in-u.be/inuwkerktour