De TANDEM is te koop

TANDEM is een 32-blz-tellende glossy (ook wel een chic tijdschrift) dat een overzicht biedt van de evangelische beweging in woord en beeld. De aanleiding en de focus van TANDEM is het 50 jarig bestaan van de Vrije Evangelische Gemeenten (VEG) en het 40 jarig bestaan van de Evangelische Christengemeenten Vlaanderen (ECV). Maar TANDEM beperkt zich niet exclusief tot de geschiedenis van deze twee organisaties. Integendeel, heel wat andere organisaties die rond sociaal bewustzijn, pastoraat of jongerenwerk de gelovige evangelicale stem laten horen, komen aan bod.

Eén exemplaar bedraagt 2,50 euro en is ideaal als relatiegeschenk, wachtzaal-literatuur of om op een display van een dienstencentrum of dergelijke te plaatsen. Uiteraard biedt het de evangelische gelovige een blik op zijn of haar geschiedenis in Vlaanderen. Jongeren kunnen op deze manier kennismaken met een stukje van hun kerkelijk verleden.

Hieronder kunt u proeven van de voorpagina, de inhoudsopgave en een stripverhaaltje. Klik op de afbeelding om enkele blz. binnen een schermgroot voorbeeld door te bladeren.

[pdf issuu_pdf_id=”121108225545-f7dc03e23af94f8a93233bd9f2904ba7″ layout=”1″ width=”640″ height=”480″ bgcolor=”FFFFFF” allow_full_screen_=”1″ show_flip_buttons=”1″ flip_timelaps=”6000″ ]

[callout font_size=”13px” style=”bluegrey”]Klik op de volgende link om een bestelling te plaatsen: Ja, ik ben geïnteresseerd in (enkele) TANDEM(s).[/callout]