De TANDEM is uit!

Op 01 november werd de TANDEM officieel voorgesteld. Een eenmalige glossy ter gelegenheid van het respectievelijk 50 en 40 jaar bestaan van de VEG en de ECV. Per jaar brengen deze twee denominaties (families van evangelische gemeenten) een aantal nieuwsbrieven uit met artikelen, nieuwtjes uit de gemeenten, enz.. Het laatste kwartaal echter waren ze bereid gevonden één editie van hun nieuwsbrief af te staan aan dit gemeenschappelijk project.

Het is een prachtig nummer geworden die in vogelvlucht de evangelische beweging schetst met aandacht voor het ontstaan van de ECV en de VEG gemeenten in beeld brengt. Maar evenveel aandacht gaat uit naar de partners waarmee ze deze geschiedenis delen. Organisaties die vanuit een evangelische overtuiging de wereld rondom dienen met sociaal werk, jongerenwerk enz..

Onder de deskundige leiding van hoofdredacteur Aaldert Prins (EVADOC) en eindredacteur, Aafje Hunink, werkte een ploeg van schrijvers en ontwerpers aan de TANDEM.

De TANDEM wordt deze zondag in elke gemeente behorende tot deze twee kerkfamilies verspreid. Voor 2,50 euro/ex. (excl. verzendkosten) kan ze bijbesteld worden.

De TANDEM dient om de gelovigen uit de evangelische beweging te laten kennis maken met hun nabije verleden maar ook als relatiegeschenk voor hen die willen kennismaken met deze beweging.

Proficiat aan de redactie!