Aanbiddingsweekend

Waar we ons verdiepen in gebed en aanbidding en als broers en zussen samen willen genieten van Gods aanwezigheid.

Dit weekend wordt ingericht door indekerk.

Programma

Na de online gebedssnapshots met geestelijke groei en gebed kwam er een verlangen om met elkaar een weekend te houden rond aanbidding.

Live muzikanten begeleiden de aanbiddingssessies en afwisselend bekijken we aan de hand van Q&A’s, gezamenlijke stille tijd en praktische tips samen thema’s als ‘Heer leer ons bidden!’, ‘Verlangen naar Gods aanwezigheid’, ‘Geloof als een mosterdzaad’, ‘In de rust van God zijn’, …

Voor wie?

Voor ieder die wat dieper met God wil gaan.

Gezinnen met kinderen zeker welkom.

Wanneer en waar

De exacte data moeten nog worden vastgelegd

Locatie: Christelijke Herbronning Connect (Wortegem-Petegem, bij Oudenaarde).
Adres: Oudenaardseweg 140, 9790 WORTEGEM-PETEGEM

Aankomst vrijdag tussen 16u00 en 18u00.
Start programma om 19u30

Het weekend eindigt op zondagmiddag

Bekijk hier foto’s van de omgeving: http://www.chconnect.be

Sprekers

Corneel Crezee
Thomas Zeuwts & Nele Schelstraete
Tirza van den Berk
Tabitha Bauwens

Kostprijs en betaling

€ 165 per persoon. Je overnacht met 1 tot 2 andere deelnemers in een ruime studio van ca. 55 m² (met slaapgelegenheid beneden en op de mezzanine)

€ 35 extra voor single kamer

€ 110 zonder overnachting (wel 6 maaltijden, drank tijdens de sessies, versnapering, conferentiekosten, materialen, enz.)

Maak bij inschrijving een voorschot van € 50,- per reservatie over op IBANnr. BE 22 0017 6887 7347 van INDEKERK met vermelding van : “aanbiddingsweekend 2022 + naam deelnemer(s)”
De inschrijving is pas definitief na ontvangst van het voorschot.
De volgorde van inschrijving wordt in acht genomen bij de toekenning van de kamers.

Indien je je deelname annuleert, wordt het voorschot steeds overgeplaatst naar een volgende weekend.

Als je afzegt tussen de 10 en 3 dagen voor de start van de activiteit, wordt er 30 % van de totale kostprijs aangerekend.

Als je binnen de laatste 48 uur voor de start afzegt, is er geen teruggave van de betaalde kosten, maar wordt je voorschot wel overgeplaatst naar een volgende weekend. Alleen bij ziekte is er wel teruggave van de aangerekende kosten.

In de prijs is inbegrepen: 6 maaltijden, drank tijdens de sessies, versnaperingen, verblijfs- en conferentiekosten, materialen, enz.

Gelieve zelf een onderlaken, dekbedovertrek, kussensloop en handdoeken mee te brengen (indien nodig kunnen deze gehuurd worden: voor prijzen zie www.chconnect.be/prijzen)

Poetsen gebeurt door de deelnemers (poetsen kan door Connect gebeuren, kostprijs per studio zie www.chconnect.be/prijzen)

Inhoudelijk: bij Tabitha Bauwens – tabitha_bauwens@yahoo.com

Praktisch: bij Kristin Bordon – kristinbordon@hotmail.com

Biografie

Ik ben Corneel Crezee. Ik heb 4  kinderen en 2 kleinkinderen. Ik ben op pensioen, maar veel van mijn tijd gaat naar gebed en gebedstoerusting. Daarin ben ik betrokken bij VIANOVA en KNIEL. KNIEL heeft als doel gemeenten te helpen om hun gebedsnetwerk te doen groeien. We vertrouwen er daarbij op dat er zich hierdoor op een aantal plaatsen een krachtige manifestatie van Gods tegenwoordigheid zichtbaar zal worden. Dit weekend is ook een initiatief van KNIEL.

Hoi, ik ben Thomas, 30 jaar oud, zeer gelukkige en trotse man van Nele Schelstraete en papa van onze eerste dochter Stella.
Ik ben gelovig opgevoed. Hierdoor was gebed voor mij altijd iets wat meer voor 80-plussers was dan voor mij of jonge mensen. Niets in mij zou er aan denken om naar een bidstond te gaan. Mijn haren gingen al recht staan van het woord alleen. Bah nee nee bidden doe ik net voor het slapen gaan omdat mijn mama dat vroeg, of als goede christen, net voor het eten.
Ik ben God zo dankbaar dat Hij dit 180° heeft doen keren in mijn leven. Ik heb het voorrecht gehad om op bepaalde momenten in mijn leven tegen de richting in te zwemmen. En dit heeft mij gebracht op een plaats en moment waar ik beseft heb hoe levend en krachtig gebed is. En vooral hoe leuk bidden en aanbidden kan zijn. Het is wanneer wij op onze knieën gaan dat we Zijn schoonheid zullen zien. Het is door gebed dat Zijn koninkrijk op aarde zal komen. Het is door gebed dat ik met vreugde leef. En het is mijn verlangen dat iedereen JONG en OUD in deze vreugde van gebed en aanbidding in Zijn aanwezigheid zal gaan leven.

Hi! Ik ben Tirza, 35 jaar, getrouwd met mijn liefde Jimmy en trotse mama van Simeon (3j.). Ik houd enorm van het leven! Lekker eten, koffie, diepe gesprekken en zingen! Ik ben zo dankbaar een dochter van de Allerhoogste God te zijn! Ik houd zoveel van Hem! Ik voel me zo gezien en geliefd door onze Vader.
En dat is mijn verlangen voor ieder van jullie! Dat je Zijn liefde voor jou zo sterk mag ervaren dat je niets anders kan dan het terug te geven. Hij is onze tijd en aanbidding waard!! Hij geniet zo van ons en wij mogen van Hem genieten!! Heerlijk!!
Ik zie ernaar uit jullie te ontmoeten en samen een geweldig weekend te hebben.
Groetjes!!

Ik ben Tabitha, 38 jaar en heb een aantal jaren geleden persoonlijk de noodzaak en kracht van gebed beginnen te ervaren. Met een paar zussen en wat vrienden hebben we verschillende keren  ‘het bovenvertrek ‘ georganiseerd (onder BREEZE). Waar we op verschillende locaties met jong en oud samenkomen en God (aan)bidden. Door de jaren heen, maar vooral het laatste 1,5 jaar, heb ik gemerkt hoe belangrijk regelmatig samenkomen met andere gelovigen is. Dus wil ik daar nu ook aan bijdragen.