Verantwoordelijke technische dienst (ETF Leuven)

De ETF Leuven zoekt op korte termijn een

Verantwoordelijke technische dienst (m/v)
0,6 – 1,0 vte

Taken en verantwoordelijkheden

• Verantwoordelijk voor het onderhoud van het gebouw (casco gebouw, technische installaties, elektriciteit HS/LS, meubilair, schrijnwerk, tuin, sanitair en riolering);
  • Verantwoordelijk voor het bijhouden van alle technische documentatie en de periodieke keuringen;
  • Opmaken van budgetten en werkplanningen voor het uitvoeren van werken, in eigen beheer of met onderaannemers;
  • Verantwoordelijk voor het up-to-date houden van het brandpreventieplan, afvalbeheersplan en ongediertebestrijdingsplan;
  • Opstellen van projecten en budgetten die worden voorgelegd ter goedkeuring aan de directie.

Ideaal profiel

• Allround technicus met bewezen staat van dienst;
  • Je kunt overzicht behouden en processen nauwgezet opvolgen, aansturen en verbeteren;
  • Je kunt werken met verschillende machines zoals hoekslijper, boorhamer, zaagmachines, soldeerbout;
  • Goede computervaardigheden, goede kennis van MS Office en DraftSight tekenprogramma;
  • Goede communicatieve vaardigheden; je spreekt en schrijft goed Nederlands en Engels;
  • Zelfstandigheid, discretie, stressbestendigheid en flexibiliteit;
  • Probleemoplossend denkvermogen;
  • Grote verantwoordelijkheidszin;
  • Teamgeest en collegiale instelling;
  • Je staat achter de missie en visie van de ETF Leuven en bent betrokken in een plaatselijke kerkgemeenschap.

Wat bieden wij jou?

We bieden je een verantwoordelijke en afwisselende functie in een internationale omgeving. Het salaris wordt vastgesteld op basis van ervaring en anciënniteit volgens interne salarisschalen.

Geïnteresseerd?

De ETF Leuven streeft naar genderevenwicht in haar diverse gemeenschap. Ben je enthousiast daar deel van te worden en herken je je in een aantal belangrijke profielpunten, dan word je hartelijk uitgenodigd te solliciteren. Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Danny Van der Merwe, onderhoudsverantwoordelijke ETF Leuven via danny.vandermerwe@etf.edu. Algemene informatie vind je op onze website: www.etf.edu.

Om te solliciteren stuur je een motivatiebrief en cv naar Julie Gelling via julie.gelling@etf.edu.