SportQuest Connect

Onze missie als SportQuest is ons geloof in Jezus Christus met niet-gelovige jongeren te delen door middel van sport. We kunnen dit echter onmogelijk doen zonder de gemeenten. Daarom hebben we een diep verlangen om de gemeenten te bemoedigen, te dienen, te bekwamen en te ondersteunen in hun opdracht om jongeren te bereiken met het evangelie. We willen u hartelijk uitnodigen voor SportQuest Connect.

Op zaterdag 24 januari komen we samen in de evangelische kerk Aalst/Denderleeuw tussen 11:30 en 15:00 om elkaar te inspireren en te bemoedigen op vlak van evangelisatie onder jongeren. Benieuwd? Geef u dan zeker op!

We beginnen met een heerlijke maaltijd. Als u hiervoor geen tijd hebt, is dat geen probleem. In dat geval bent u welkom vanaf 13:00. We nemen dan tijd om God groot te maken in lofprijs en we luisteren naar Zijn Woord. Bovenal is het ons verlangen om elkaar te bemoedigen en te inspireren op gebied van evangelisatie onder jongeren. We laten verschillende partnergemeenten aan het woord over hun ervaring met SportQuest. Afsluitend nemen we tijd voor gebed voor de verschillende gemeenten, maar ook voor ons land.

Gelieve uw aanwezigheid voor 10 januari te laten weten. Zowel gemeenteleiders, jeugdwerkers, geïnteresseerde gemeenteleden of mogelijke vrijwilligers zijn hartelijk welkom. Stuur een mailtje naar Kurt Maeyens en vermeld met hoeveel personen u komt en of u deelneemt aan de maaltijd.

Voel u vrij om contact met ons op te nemen, wanneer u meer wilt weten over onze organisatie en haar doelstellingen.

Bekijk gerust onze website of volg ons op facebook!