Samen? Amen!

[callout1] 150 NL.-diensten/week in Vlaanderen = 7800 diensten per jaar. Hoeveel daarvan zijn gericht op jong en oud tezamen?[/callout1]

De Timotheüsdagen liggen achter de rug en ik mocht aan de lijve ondervinden hoe heerlijk het was om met heel wat mensen zorg te kunnen dragen voor onze kinderen in de kerk.

Deze keer was het een bijzonder relevant thema: hoe ben je ‘samen’ gemeente? Men ging op zoek hoe jong én oud in de kerk samen kunnen op weg gaan, vieren en bidden. Zo wordt de zondagsschool een plek waar iedereen welkom is: arm en rijk, met of zonder ADHD, hier geboren of elders. Samen bidden, samen spelen, samen leren, samen God ontmoeten.

De collega’s bij het EJV/PJV hebben een indrukwekkende syllabus samengesteld van maar liefst 144 blz.!

De hoofdstoespraak en alle workshops zijn er in terug te vinden.

Bedankt aan het EJV en PJV voor de geslaagde dag!

Screen Shot 2013-03-20 at 16.58.49