Nacht Zonder Dak 2016

“Lukt het jou en je vrienden te overleven in een vluchtelingenkamp?!”

Tijdens de nacht van zondag 27/03/16 (Paasdag) – maandag 28/03/16 (Paasmaandag) organiseren wij Nacht Zonder Dak 2016: jongeren (vanaf 12 jaar) en/of hun leiding worden uitgedaagd één nacht te overleven in een zelfgebouwd krotje. Zo beleven ze wat miljoenen kwetsbare mensen in de wereld dagelijks moeten overwinnen in vluchtelingenkampen, sloppenwijken en op straat.

Jongeren laten zich door hun omgeving sponsoren. De opbrengst van hun sponsorinspanningen gaat voor deze editie integraal naar het vluchtelingenwerk in Syrië en het straatkinderenproject van Tearfund in Burkina Faso.

Voor Tearfund Youth NZD 2016, gaat het deze keer niet enkel om het beleven , maar ook om het ‘handen uit de mouwen steken’ om écht wat te doen voor de vluchtelingenproblematiek om ons heen, zo werken we samen met Gave Veste. Het belooft dus een zeer waardevolle ervaring te worden.

Deze NZD editie gaat door in het KTA GITBO van Keerbergen. Groepjes kunnen inschrijven van 4-7 deelnemers (waarvan minstens 1 begeleider van min. 18j)
Inschrijven en info kan via www.nachtzonderdak.be of www.tfyouth.be.

Bekijk het filmpje

flyer NZD 2016-2b_ejvkopie