Beachpraise 2013: HERE FOR YOU

De vakantie staat voor de deur en dat betekent ook dat Beachpraise weer in aantocht is. De organisatoren zijn druk in de weer om de negende editie voor te bereiden. Ik laat hen even aan het woord.

“In het laatste weekend van de grote vakantie is bij heel wat jongeren al Beachpraise gepland! We zijn toe aan de negende editie van Beachpraise en het belooft een echt feest te worden voor God. Als thema hebben we gekozen voor HERE FOR YOU.

Enerzijds willen wij er zijn voor Hem, Hij verdient alle eer, glorie en aanbidding. Anderzijds mogen we ook weten dat Hij er altijd is voor ons. In onze moeilijkste momenten trekt hij ons uit de put, maar ook in de mooiste momenten van ons leven is Hij erbij! Hoe fantastisch dat we dit mogen weten! En daarom willen we voor Hem zingen, Hem aanbidden tijdens Beachpraise, omdat alleen Hij het waard is om aanbeden te worden.

Dit jaar mogen we Elisa Krijgsman en de Come2Worshipband verwelkomen. Zij zullen ons meevoeren in aanbidding. Naast een goedgevuld muzikaal programma, met Unis-Songs en special acts, zijn er weer de gebruikelijke stands en catering. Ook de praatpaal is weer paraat voor een goed gesprek.

Dus houd zaterdag 31 augustus vast vrij in je agenda.”