Vastenweekend: 31 mei – 2 juni 2024

Weekend over de bijbelse basis en de praktijk van vasten

Onderwijs over de bijbelse basis van vasten wordt verzorgd door Martin en Inge Symons.
Daarnaast zal er veel gebeden worden.

Het weekend heeft bewust een rustig en langzaam karakter. Stilte, vasten, gebed, onderwijs over vasten & voorbede, mogelijkheid tot het lezen van lectuur rond gebed en vasten wisselen af met momenten van gesprek en ontmoeting.

Voor wie (meer) wil weten wat de Bijbel onderwijst over vasten en voorbede.

Voor wie vasten in de praktijk wil zetten gedurende een weekend.

En dit zowel voor wie nog nooit heeft gevast als voor wie regelmatig vast.

31 mei – 2 juni 2024

Locatie:
Christelijke Herbronning Connect
Oudenaardseweg 140, 9790 WORTEGEM-PETEGEM

Aankomst vrijdag tussen 16u00 en 18u00.
Start programma om 19u

• € 125 per persoon. Je overnacht met 1 tot 3 andere deelnemers in een ruime studio van ca. 55 m² (met slaapgelegenheid beneden en op de mezzanine)
  • € 35 extra voor single studio
  • € 80 zonder overnachting

De volgorde van inschrijving wordt in acht genomen bij de toekenning van de kamers.

In de prijs is inbegrepen: drank gedurende het hele weekend (bouillon, fruitsap, thee), verblijfs- en conferentiekosten.

Gelieve zelf een onderlaken, dekbedovertrek, kussensloop en handdoeken mee te brengen (indien nodig kunnen deze gehuurd worden*).

Poetsen gebeurt door de deelnemers (poetsen kan door Connect gebeuren*).

*voor prijzen zie www.chconnect.be/prijzen

Je kan online betalen of rechtstreeks op het bankrekeningnummer van Indekerk vzw: BE22 0017 6887 7347 met vermelding ‘Vastenweekend + naam’.

Voor inhoudelijke vragen kan je contact nemen met: martin.symons[at]skynet.be

Voor praktische vragen kan je contact nemen met : info[at]chconnect.be ; 0497 – 67 99 99

Martin Symons

Ik kom uit een heel katholiek gezin. Vader was mijnwerker, moeder zorgde voor de vier kinderen. Namelijk ik en drie zussen. Eind 1973 ben ik tot bekering gekomen doordat een vriend van mij me in contact gebracht had met Richard Haverkamp. In 1981 ben ik fulltime voor de Heer gaan werken. Ik heb me toen veel bezig gehouden met evangelisatie en gemeentestichting en was in die tijd ook bezig met Bethesda en ook betrokken bij de oprichting van de school met de Bijbel in Lommel. Steeds meer ging mijn werk richting pastoraat, studies en preken geven. Momenteel probeer ik het pastoraat wat af te bouwen en me meer bezig te houden om vorming te geven. Zo ben ik momenteel ook betrokken bij het Sofa&Zo gebedshuis en bij het Credohuis, opvang voor daklozen. En natuurlijk ben ik God ook heel dankbaar voor mijn gezin. Voor onze kinderen en hun partner en niet te vergeten onze 11 kleinkinderen! Ik hoop dat ik nog vele jaren gezond mag blijven en de Heer mag dienen.

Inge Beltman-Symons

Ik ben getrouwd met Marc en we hebben 3 kinderen. Als kind was het al mijn grote verlangen om voltijds aan het werk te kunnen voor de Heer. Dat Hij mij zo duidelijk zou leiden in Zijn plannen was meer dan ik ooit had kunnen dromen. Niet wetende waar de Heer mij zou gaan gebruiken, verdiepte ik mij in theologie en gezinswetenschappen. Ik maak deel uit van Sofa & Zo, een gebedshuis waar 24/7 gebeden wordt en van waaruit ruimte is voor zorg, evangelisatie en onderwijs ter ondersteuning van de plaatselijke kerk en tot opbouw van het Koninkrijk van God.

Inschrijven

In de volgende stap is er de keuze om het volledige bedrag te betalen of een voorschot van € 50.

Bij annulatie wordt het betaalde bedrag steeds overgeplaatst naar een volgende weekend.

Als je afzegt tussen de 10 en 3 dagen voor de start van de activiteit, wordt er 30 % van de totale kostprijs aangerekend.

Als je binnen de laatste 48 uur voor de start afzegt, is er geen teruggave van de betaalde kosten, maar wordt je voorschot wel overgeplaatst naar een volgende weekend. Alleen bij ziekte is er wel teruggave van de aangerekende kosten.