TWR ‘Kerkdienst gemist?’

TWR.BE (Trans World Radio) is een internet radio te beluisteren via, u raadt het al, internetradio’s of eender welk apparaat dat over een browser beschikt. Binnenkort komt er ook een digitale app. Hun zelfgemaakte programma’s zijn ook online beschikbaar en bijgevolg on-demand te beluisteren.

De volgende stap die ze willen zetten, is het aanbieden van Vlaamse preken aan de hand van een nieuw programma: ‘Kerkdienst gemist?’. Daarvoor zoeken ze de medewerking van kerken/gemeenten die af en toe een prediking ter beschikking willen stellen, die hierdoor bekendheid krijgen bij de luisteraars van TWR.BE.

De preken moeten weliswaar voldoen aan een aantal criteria. Meer info is verkrijgbaar via kerkdienstgemist.