Stilteweekend: 10-12 januari 2025

Wil je het nieuwe jaar starten in de stilte met God?
Wil je jouw Schepper ontmoeten en leiding ontvangen voor je leven?
Kom dan naar het stilteweekend, zodat je in Gods rust kan komen en zodat je kan herbronnen.
Net als Maria willen we aan de voeten van Jezus zitten en luisteren naar Hem!

Thema: In stilte en vertrouwen zal uw sterkte zijn (Jes.30:15b)

Stiltewandeling
Intimiteit met God
Intimiteit met jezelf
Intimiteit met de schepping
Aanbiddingsavond
Uitwisseling van ervaringen
Toepassing van het geleerde

Corneel Crezée, Nico & Sofie Jordens

Vrijdag 10 januari 2025 (aankomst tussen 16 en 18 uur) tot en met zondag 12 januari 2025 om 15:00

Locatie: Christelijke Herbronning Connect (bij Oudenaarde in de Vlaamse Ardennen).
Adres: Oudenaardseweg 140, 9790 Wortegem-Petegem

• € 180 per persoon
  • € 40 extra voor single studio
  • € 110 zonder overnachting (wel 6 maaltijden, drank tijdens de sessies,
    versnapering, conferentiekosten, materialen, enz.)

De volgorde van inschrijving wordt in acht genomen bij de toekenning van de
kamers.

In de prijs is inbegrepen: 6 maaltijden, drank tijdens de sessies, versnapering, verblijfs- en conferentiekosten, materialen, enz.

Je verblijft in een ruime studio van ongeveer 55 m2.

Gelieve zelf een onderlaken, dekbedovertrek, kussensloop en handdoeken mee te brengen (indien nodig kunnen deze gehuurd worden*).

Poetsen gebeurt door de deelnemers (poetsen kan door Connect gebeuren*).
*voor prijzen zie www.chconnect.be/prijzen)

Je kan online betalen of rechtstreeks op het bankrekeningnummer van Indekerk vzw: BE22 0017 6887 7347 met vermelding ‘Stilteweekend + naam’.

Inschrijven

In de volgende stap is er de keuze om het volledige bedrag te betalen of een voorschot van € 50.

Bij annulatie wordt het betaalde bedrag steeds overgeplaatst naar een volgende weekend.

Als je afzegt tussen de 10 en 3 dagen voor de start van de activiteit, wordt er 30 % van de totale kostprijs aangerekend.

Als je binnen de laatste 48 uur voor de start afzegt, is er geen teruggave van de betaalde kosten, maar wordt je voorschot wel overgeplaatst naar een volgende weekend. Alleen bij ziekte is er wel teruggave van de aangerekende kosten.