Huwelijksweekend 2024

Verloofd? Pas getrouwd? Al lang getrouwd? Dan bent u van harte welkom op het huwelijksweekend van 26 tot 28 april 2024.

Het huwelijk is een basis voor de groei in je persoonlijke leven. Daar leer je alle basiswaarden die je vormen. Samen met God is het een groot avontuur om gevormd te worden en anderen te vormen. Het is ook een zegen voor de maatschappij. De diepe waarden die je daar leert, vormen een basis voor je verdere leven.

Dit weekend wordt ingericht door indekerk.

Het huwelijk als basis voor je leven.

Naast studie over wat de Bijbel leert over het huwelijk, zullen we samen en ook per koppel in gesprek gaan om dit te verdiepen en handen en voeten te geven in onze eigen relatie.

Gastspreker: Wout van Wijngaarden

Het weekend is bedoeld voor wie verloofd is en voor wie sinds kort of reeds lang getrouwd is.

Dit huwelijksweekend vindt plaats van vrijdagavond 26 april 2024 om 18 uur tot en met zondag 28 april 2024 om 15 uur in Christelijke Herbronning Connect (bij Oudenaarde in de Vlaamse Ardennen).

Adres: Oudenaardseweg 140, 9790 Wortegem-Petegem

Bekijk hier foto’s van de omgeving: http://www.chconnect.be

• € 340 per koppel
  • € 220 zonder overnachting (wel 6 maaltijden, drank tijdens de sessies, versnapering, conferentiekosten, materialen, enz.)

De volgorde van inschrijving wordt in acht genomen bij de toekenning van de kamers.

In de prijs is inbegrepen: 6 maaltijden, drank tijdens de sessies, versnapering, verblijfs- en conferentiekosten, materialen, enz.

Gelieve zelf een onderlaken, dekbedovertrek, kussensloop en handdoeken mee te brengen (indien nodig kunnen deze gehuurd worden*).

Poetsen gebeurt door de deelnemers (poetsen kan door Connect gebeuren*).

*voor prijzen zie www.chconnect.be/prijzen

Je kan online betalen of rechtstreeks op het bankrekeningnummer van Indekerk vzw: BE22 0017 6887 7347 met vermelding ‘Huwelijksweekend + naam’.

Inhoudelijk: bij Wout van Wijngaarden – wout.vanwijngaarden[at]skynet.be

Praktisch: bij Kristin Bordon – kristinbordon[at]hotmail.com

Wout is sinds september 2018 met pensioen. Hij is erelid van de Vrije Evangelische Gemeenten (VEG) en oudste in de gemeente te Herentals.

Zijn werk bestaat vooral uit prediking en het begeleiden van mensen in nood. Door de jaren heen heeft hij velen bijgestaan in hun huwelijksproblemen. Velen mochten daardoor een nieuw begin maken.

Wout woont in Westerlo en is getrouwd met Teunie. Hij heeft 4 kinderen en 7 kleinkinderen. Ook is hij samen met Teunie pleegouder voor twee jongens.

Ik schrijf me in voor:

In de volgende stap is er de keuze om het volledige bedrag te betalen of een voorschot van € 50.

Bij annulatie wordt het betaalde bedrag steeds overgeplaatst naar een volgende weekend.

Als je afzegt tussen de 10 en 3 dagen voor de start van de activiteit, wordt er 30 % van de totale kostprijs aangerekend.

Als je binnen de laatste 48 uur voor de start afzegt, is er geen teruggave van de betaalde kosten, maar wordt je voorschot wel overgeplaatst naar een volgende weekend. Alleen bij ziekte is er wel teruggave van de aangerekende kosten.