Huwelijksweekend 2025

Bethesda is gevraagd om een ‘Waardeer je relatie-weekend’ te verzorgen met als thema: Je weet niet half hoe mooi je relatie is.

Relaties zijn niet bedoeld om vast te lopen, verbroken te worden of te verzuren. Ze zijn bedoeld om te groeien, mooier te worden en inspirerend te werken.

Dit weekend wordt ingericht door indekerk en zal plaatsvinden van 14-16 februari 2025.

Gedurende het weekend zal Gerrit Houtman inspirerende inleidingen verzorgen, waarna elk echtpaar de opdrachten als koppel kan verwerken.

Thema’s:

• Wees dankbaar voor al het mooie dat jullie ontdekt en ervaren hebben
  • Ken de sterke kanten van jullie persoonlijk en van jullie relatie
  • Wat zijn jullie dromen? Wat inspireert jullie als je naar de toekomst
    kijkt?
  • Maak samen plannen voor de toekomst

PERSOONLIJK – STERK – DISCREET – HOOPVOL

Het ‘Waardeer je relatie-weekend’ is bedoeld voor koppels die niet langer willen kijken naar wat er misgaat, maar naar wat er aan waarde en schoonheid in hun relatie verborgen ligt. Samen willen ontdekken hoe mooi ze zijn en welke krachten er nog kunnen worden aangesproken. En samen zien welke unieke bijdrage ze aan deze wereld te bieden hebben.

Dit huwelijksweekend vindt plaats van  vrijdag 14 februari 2025 18u00 tot en met zondag 16 februari 2025 om 15u30 in Christelijke Herbronning Connect (bij Oudenaarde in de Vlaamse Ardennen).

Adres: Oudenaardseweg 140, 9790 Wortegem-Petegem

Bekijk hier foto’s van de omgeving: http://www.chconnect.be

• € 360 per koppel
  • € 240 zonder overnachting (wel 6 maaltijden, drank tijdens de sessies, versnapering, conferentiekosten, materialen, enz.)

De volgorde van inschrijving wordt in acht genomen bij de toekenning van de kamers.

In de prijs is inbegrepen: 6 maaltijden, drank tijdens de sessies, versnapering, verblijfs- en conferentiekosten, materialen, enz.

Gelieve zelf een onderlaken, dekbedovertrek, kussensloop en handdoeken mee te brengen (indien nodig kunnen deze gehuurd worden*).

Poetsen gebeurt door de deelnemers (poetsen kan door Connect gebeuren*).

*voor prijzen zie www.chconnect.be/prijzen

Je kan online betalen of rechtstreeks op het bankrekeningnummer van Indekerk vzw: BE22 0017 6887 7347 met vermelding ‘Huwelijksweekend + naam’.

Inhoudelijk: bij Gerrit Houtman – admin[at]bethesda.be

Praktisch: bij Kristin Bordon – kristinbordon[at]hotmail.com

Gerrit Houtman is relatie- en gezinstherapeut, lid van de BVRGS en verantwoordelijke voor het christelijk  hulpverleningscentrum Bethesda in Genk (met afdelingen in Antwerpen en Gent). Naast zijn werk in
Bethesda is hij supervisor, docent en verantwoordelijke pastor in zijn thuisgemeente te Meeuwen. Gerrit is gehuwd met Ann en vader van drie dochters en vier kleinkinderen.

Ik schrijf me in voor:

In de volgende stap is er de keuze om het volledige bedrag te betalen of een voorschot van € 50.

Bij annulatie wordt het betaalde bedrag steeds overgeplaatst naar een volgende weekend.

Als je afzegt tussen de 10 en 3 dagen voor de start van de activiteit, wordt er 30 % van de totale kostprijs aangerekend.

Als je binnen de laatste 48 uur voor de start afzegt, is er geen teruggave van de betaalde kosten, maar wordt je voorschot wel overgeplaatst naar een volgende weekend. Alleen bij ziekte is er wel teruggave van de aangerekende kosten.