Christelijke HulpverleningsPraktijk

Fokkeline Maeyens stelt een nieuw project voor.

Veel mensen zijn op zoek naar innerlijke rust en vrede. Door stress, druk en verwachtingen van de maatschappij lopen we vast in het stellen van prioriteiten, in persoonlijk functioneren of in relaties. We kennen allemaal situaties die ons onrustig, bezorgd of moedeloos maken of tijden waarin we veranderingen in ons leven moeten aanbrengen.

Christelijke HulpverleningsPraktijk (onder de vleugels van CPC) wil ten dienste staan voor pastorale hulp en coaching in de regio Dendermonde of via Skype. Ik wil graag met jou op weg gaan. Samen gaan we op zoek naar Gods wil en plan voor je leven en naar Bijbelse antwoorden die toepasbaar zijn op jouw situatie en de vragen waar jij mee worstelt. Door middel van huiswerkopdrachten leer je de toepassing te maken in het dagelijks leven.

Christelijke HulpverleningsPraktijk wil ‘de vrede van Christus’ in het hart en leven centraal stellen. De boodschap van hoop is: De Heere is nabij!

Meer informatie vind je op christelijkehulpverleningspraktijk.be.