14/10/2023 Congres Logos Vlaanderen

Elk jaar organiseert Logos Instituut een najaarscongres. We hopen u te zien D.V. op 14 oktober 2023 in Boom (tussen Antwerpen en Brussel). Het congres duurt van 10.00 uur tot 16.00 uur. De lunch is inbegrepen bij de entreeprijs die ter plekke betaald kan worden. Vooraf aanmelden is noodzakelijk i.v.m. het beperkte aantal zitplaatsen.

Er is ook een kinderprogramma (4 t/m 12 jaar) (bij voldoende belangstelling) en tijdens het congres worden de hoofdprijswinnaars van de kleurwedstrijd bekendgemaakt.

Tijdens de inloop, de pauzes en na afloop is er ruimte voor persoonlijke ontmoeting. Ook kunt u een kijkje nemen bij de didactische expositie over schelpen, schepping en evolutie. Ook is er een boekentafel van Logos Instituut en is Weet Magazine aanwezig.

De sprekers en hun lezingen
– Ignace Demaerel – Een reactie op de secularisatie
– Michaël Dekee – Schelpen halen de evolutietheorie onderuit
– Klaas Roos (MA) – ‘Overwin je reptielenbrein’: de ontmaskering van een mythe
– Jos Philippaerts – Vreemde geologische patronen in onze aardkorst maken de geschiedenis van onze aarde alleen maar mysterieuzer

Waar?
Christelijk Centrum, Beukenlaan 54, Boom,

Wanneer?

Zaterdag 14 oktober 2023
10u – 16u

Kostprijs?
€ 10 (incl. lunch)

Inschrijven en meer informatie?